Будівельні паспорти та містобудівні умови і обмеження
Автоматизує процеси реєстрації, обліку, зберігання та видачі будівельних паспортів, містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.
Автоматизує процеси реєстрації, обліку, зберігання та видачі будівельних паспортів, містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.
Інформаційне забезпечення щодо актуальних архітектурних і містобудівних вимог на території.
Оцифровування робочих процесів відділів архітектури містобудування відповідно до вимог чинного законодавства.
Контроль статусу містобудівної документації з можливістю його обрання з класифікатора: новий, в роботі, видано, відхилено, змінено.
Взаємоузгодженість документів щодо забудови, завдяки географічній прив’язці до об’єктів на карті.
Задоволення запитів на інформацію інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб.
Підсистема забезпечує повний цикл автоматизації роботи з будівельними паспортами та містобудівними умовами і обмеженнями: від подання до зберігання та видачі документів відповідно до законодавства.
Деталізована інформація про будівельні паспорти, містобудівні умови та обмеження, а також електронні копії документів.
Працівники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, юридичні та фізичні особи.
Інтерфейс підсистеми дозволяє з легкістю вести реєстри документів, отримувати актуальні вимоги до забудови та забезпечувати доступ для громадян, бізнесу і органів влади.
Наскрізний пошук за різними типами даних реєстру
Геокодування та координатна прив’язка даних
Додавання точкових та полігональних даних на картографічну основу при створенні документу
Експорт даних реєстру у формати xls, csv та png
Використання системи фільтрів для зручного представлення даних з реєстрів
Розмежування доступу та функціональних прав користувачів
Реєстр дій користувачів
Інтеграція даних з інших публічних геопорталів та реєстрів
Підсистема складається з двох основних реєстрів, що були створені для реєстрації та обліку будівельних паспортів та містобудівних умов з можливістю доповнення, актуалізації та вилучення вже доданих до системи записів.
Кожен реєстр містить всю необхідну описову інформацію щодо вхідних заявок (для містобудівних умов, будівельних паспортів чи тимчасових споруд), вихідних документів чи земельних ділянок.
Завдяки вбудованому функціоналу кожен документ у підсистемі отримує географічну прив’язку та зображається на мапі населеного пункту у вигляді відповідної позначки.
Адміністратор підсистеми має змогу завантажувати в реєстри скан-копії документів, в тому числі свідоцтва про право власності на землю, ситуаційні та кадастрові плани, накази та інше, так само як й фотографічні зображення земельних ділянок.
Для здійснення пошуку в підсистемі передбачене поле "Пошук", а також можливість сортування записів у реєстрах за тими чи іншими ознаками та за допомогою інтегрованих фільтрів.
Функціонал програмного засобу дозволяє в автоматичному режимі формувати вихідні документи з використанням даних, що були внесені до підсистеми.
Експорт в популярні формати XLS, SCV чи PNG здійснюється шляхом натискання всього однієї клавіші; при цьому адміністратор самостійно обирає потрібні йому поля з реєстру.
Користувач підсистеми отримує комплексні та інформативні статистичні дані (у вигляді таблиць, числових та графічних елементів) про обсяги зареєстрованих документів як в цілому, так й за певний період часу.
Повний спектр робіт відповідно до побажань Замовника
Автоматизує процеси ведення бази даних адрес, вулиць, районів та населених пунктів, приміщень та інших поіменованих...
ДетальнішеПризначена для керування контентом бази даних геоінформаційної системи, доступом до функцій системи, резервного...
ДетальнішеПризначений для ведення обліку та моніторингу рекламних об’єктів, а також для управління діяльністю з ведення реклами.
ДетальнішеЗалиште свої контакти для безкоштовної консультації щодо можливостей вашого міста.
Зв’язатися з нами