Будівельні паспорти та містобудівні умови і обмеження

Автоматизує процеси реєстрації, обліку, зберігання та видачі будівельних паспортів, містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.

Будівельні паспорти та містобудівні умови і обмеження

Інформаційне забезпечення

Інформаційне забезпечення щодо актуальних архітектурних і містобудівних вимог на території.

Законність

Оцифровування робочих процесів відділів архітектури містобудування відповідно до вимог чинного законодавства.

Контроль

Контроль статусу містобудівної документації з можливістю його обрання з класифікатора: новий, в роботі, видано, відхилено, змінено.

Узгодженість

Взаємоузгодженість документів щодо забудови, завдяки географічній прив’язці до об’єктів на карті.

Інформативність

Задоволення запитів на інформацію інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб.

icon related to Електронна система містобудівної документації

Електронна система містобудівної документації

Підсистема забезпечує повний цикл автоматизації роботи з будівельними паспортами та містобудівними умовами і обмеженнями: від подання до зберігання та видачі документів відповідно до законодавства.

  • Які дані ведуться?

    Деталізована інформація про будівельні паспорти, містобудівні умови та обмеження, а також електронні копії документів.

  • Кому це потрібно?

    Працівники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, юридичні та фізичні особи.

icon related to Сучасний інтерфейс та зручні функції

Сучасний інтерфейс та зручні функції

Інтерфейс підсистеми дозволяє з легкістю вести реєстри документів, отримувати актуальні вимоги до забудови та забезпечувати доступ для громадян, бізнесу і органів влади.

  • Наскрізний пошук за різними типами даних реєстру

  • Геокодування та координатна прив’язка даних

  • Додавання точкових та полігональних даних на картографічну основу при створенні документу

  • Експорт даних реєстру у формати xls, csv та png

  • Використання системи фільтрів для зручного представлення даних з реєстрів

  • Розмежування доступу та функціональних прав користувачів

  • Реєстр дій користувачів

  • Інтеграція даних з інших публічних геопорталів та реєстрів

Функціональні можливості

Ведення окремих реєстрів для будівельних паспортів та містобудівних умов

Підсистема складається з двох основних реєстрів, що були створені для реєстрації та обліку будівельних паспортів та містобудівних умов з можливістю доповнення, актуалізації та вилучення вже доданих до системи записів.

Ведення реєстрів земельних ділянок, вхідних заявок та вихідних документів

Кожен реєстр містить всю необхідну описову інформацію щодо вхідних заявок (для містобудівних умов, будівельних паспортів чи тимчасових споруд), вихідних документів чи земельних ділянок.

Географічне позиціювання документів у реєстрі та їх зображення на мапі

Завдяки вбудованому функціоналу кожен документ у підсистемі отримує географічну прив’язку та зображається на мапі населеного пункту у вигляді відповідної позначки.

Завантаження та зберігання цифрових копій документів та фотографій

Адміністратор підсистеми має змогу завантажувати в реєстри скан-копії документів, в тому числі свідоцтва про право власності на землю, ситуаційні та кадастрові плани, накази та інше, так само як й фотографічні зображення земельних ділянок.

Максимально зручний пошук документів та іншої інформації у реєстрах

Для здійснення пошуку в підсистемі передбачене поле "Пошук", а також можливість сортування записів у реєстрах за тими чи іншими ознаками та за допомогою інтегрованих фільтрів.

Автоматичне створення шаблонів дозвільних документів

Функціонал програмного засобу дозволяє в автоматичному режимі формувати вихідні документи з використанням даних, що були внесені до підсистеми.

Експорт з реєстрів у поширені формати зберігання статистичних даних

Експорт в популярні формати XLS, SCV чи PNG здійснюється шляхом натискання всього однієї клавіші; при цьому адміністратор самостійно обирає потрібні йому поля з реєстру.

Автоматичне формування статистики по БП та МУ

Користувач підсистеми отримує комплексні та інформативні статистичні дані (у вигляді таблиць, числових та графічних елементів) про обсяги зареєстрованих документів як в цілому, так й за певний період часу.

Супутні послуги

Повний спектр робіт відповідно до побажань Замовника

Впровадження та налаштування

  • Наповнення бази даних
  • Встановлення програмного забезпечення

Оцифрування та обробка даних

  • Інвентаризація даних
  • Переведення даних з паперової в електронну форму

Підтримка та розвиток

  • Навчання персоналу
  • Технічний супровід та підтримка

Інші модулі

Адресний реєстр

Адресний реєстр

Автоматизує процеси ведення бази даних адрес, вулиць, районів та населених пунктів, приміщень та інших поіменованих...

Детальніше
Адміністрування ГІС

Адміністрування ГІС

Призначена для керування контентом бази даних геоінформаційної системи, доступом до функцій системи, резервного...

Детальніше
Зовнішня реклама

Зовнішня реклама

Призначений для ведення обліку та моніторингу рекламних об’єктів, а також для управління діяльністю з ведення реклами.

Детальніше
cta-image

Готові трансформувати управління містом?

Залиште свої контакти для безкоштовної консультації щодо можливостей вашого міста.

Зв’язатися з нами