Зовнішня реклама на геопорталі міста
24.11.2020

Реклама це дієвий інструмент впливу та формування іміджу будь-чого. Вона стала невід'ємною частиною життя сучасної людини.Вона скрізь: в телефоні, на радіо, на ТБ, на вулиці, та будь-де.
Через велику кількість рекламних носіїв з’явилося поняття “рекламної сліпоти” , коли людина не помічає рекламу, а її мозок сприймає таку інформацію, як не важливу для запам’ятовування. Ця набута навичка стала корисною для споживача в сучасному інформаційно-перенасиченому середовищі.
Зазвичай, реклама виступає як інформативне джерело, яке сповіщає нас про акції, нові товари чи іншу цікаву для споживача інформацію. Частіше за все, люди навіть не помічають рекламу, але іноді трапляється коли рекламні носії починають заважати. Мова йде про рекламні конструкції, які можуть складати загрозу матеріальному, фізичному та моральному стану людини. Наприклад, недолугий рекламодавець, який може встановити рекламний щит, що буде закривати важливу частину дороги, створюючи аварійну ситуацію.
А скільки висвітлюється неетичної, сексистської чи забороненої реклами, що може завдати моральної шкоди? Всі ці порушення караються Законом про рекламу в Україні, але для того щоб притягти до відповідальності, спочатку необхідно знати з ким маєш справу. З цим може допомогти геопортал, адже має інтерактивну карту на якій розміщено детальну інформації про зовнішню рекламу.
Одним з таких прикладів є реєстр рекламних конструкцій офіційного геопорталу Нікопольської Міської Ради реалізованого на базі геоінформаційної платформи GIS SoftPro. Геоінформаційні системи для міст, громад та регіонів.
Геопортал дозволяє дізнатися про:
✅тип реклами
✅тип рекламної конструкції
✅площу конструкції в м.кв.
✅місцезнаходження конструкції
✅площу місця розміщення в м.кв.
✅ознаку розташування
✅кількість
✅стан конструкції
✅дозвільний документ
✅організацію балансоутримувача
Геопортал дозволяє дізнатися детальну інформацію про укладений договір. Завдяки геопорталу можно дізнатися номер договору, агента, контрагента, дату початку дії та, навіть, на яку суму укладено договір. Крім цього, на геопорталі можно знайти контактну інформацію балансоутримувача, яка синхронізована з відкритим реєстром Ring. Геопортал автоматично додає інформацію з реєстра, при внесенні ЄДРПОУ чи ІПН. Завдяки цьому можно дізнатися повну та коротку назву, адресу, вид економічної діяльності, статус організації та переглянути останні зміни.
Для кого в питаннях реклами геопортал стане корисним?
Геопортал це корисний інструмент для тих, хто хотів би купити рекламу, в конкретному місці, не виходячи з дому. Він стане у нагоді для тих, хто воліє проаналізувати рекламний ринок, без бюрократичного стресу, адже користування ресурсом дуже просте та зручне. Інформацію можно отримати за кілька кліків і безкоштовно.
З геопорталом зручно займатися медіаплануванням та моніторингом своїх конкурентів. Завдяки відкритим даним з геопорталу кожен бажаючий може дізнатися потрібну йому інформацію про рекламний носій.
Який ще ресурс може надати інформацію подібного характеру так швидко, легко та безкоштовно?
Геопортал це вже не просто карта, це інструмент для вирішення інформаційних потреб.