Підсистема “Ведення бази даних об’єктів зовнішньої реклами”
Призначена для ведення обліку та моніторингу рекламних об’єктів, а також для управління діяльністю з ведення реклами.
Які дані ведуться у підсистемі?
Хто користувачі?
Чим корисна підсистема?
Функціональні можливості
Ефективний облік носіїв реклами та пов’язаних з ними документів
До складу підсистеми входять окремі реєстри для внесення безпосередньо рекламних носіїв, а також дозволів на розміщення зовнішньої реклами, вхідних заяв, договорів (діючих та архівних), а також приписів та наказів.
Зручний моніторинг стану об’єктів реклами
Підсистема містить окремі реєстри для контролювання процесу моніторингу рекламних об’єктів (як фактичного, так й запланованого), а також окремий реєстр, призначений для об’єктів соціальної реклами.
Швидкий пошук потрібної інформації у реєстрах
Для здійснення пошуку достатньо лише відсортувати об’єкти по тим чи іншим критеріям або скористатися функцією пошуку записів по ключовим словам.
Геоприв'язка об'єктів реклами та пов’язаних з ними документів на мапі
Адміністратор має змогу відмічати розташування об’єктів на онлайн-мапі відповідними позначками.
Формування бази документів та фотографічних матеріалів
Користувач має змогу додавати світлини з місць розміщення рекламних носіїв, а також цифрові копії дозвільних документів, договорів та іншої документації.
Автоматизоване формування текстової частини дозвільних документів
Функціонал підсистеми дозволяє в автоматичному режимі формувати вихідні документи для підготовки проекту рішення виконавчого органу влади щодо надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами (чи про відмову у його наданні).
Автоматичне розрахування вартості розміщення рекламних засобів
В розпорядженні адміністратора підсистеми інструмент для автоматичного розрахунку тарифів, які нараховуються за користування комунальною власністю з метою розміщення на ній зовнішньої реклами.