Підсистема “Кабінет геодезиста”
Електронний кабінет для приймання топографо-геодезичних робіт дає змогу пройти бізнес-процес від отримання вихідних даних до реєстрації оновлених знімань на топографічній основі.
Які дані ведуться у підсистемі?
Хто користувачі?
Чим корисна підсистема?
Функціональні можливості
Електронний документообіг
Оновлення інформації на кожному етапі: заявка на видачу вихідних даних, видано вихідні дані, перевірено, скасовані заявки, внесені до топографічної основи, заявки на перевірці та заявки в резерві.
Пошук у сховищі
Пошук звернень за номером, відповідальною особою, організацією-надавачем документів, адресою і місцерозташуванням, а також за датою операцій зі зміни статусу заявок.
Інтерактивна карта
Прив’язка документації до об’єктів на карті з можливістю перегляду інформаційної картки (з даними про статус обробки, особу-перевірювача та її коментар, з адресою, контактами організації-відправника заявки, найменуванням робіт, датою приймання заявки та площею об'єкта).
Реєстр організацій і спеціалістів
База даних організацій та фізичних осіб-підприємців, що отримали ліцензійне право на проведення робіт з геодезії та землеустрою, а також скан-копій документів, що підтверджують це право.
Особистий кабінет
Персоналізований онлайн-кабінет для подачі звернення до органів місцевої влади на видачу та прийманні матеріалів на сайті геопорталу.