Підсистема “Кабінет геодезиста”

Електронний кабінет для приймання топографо-геодезичних робіт дає змогу пройти бізнес-процес від отримання вихідних даних до реєстрації оновлених знімань на топографічній основі.

main
ua

Зроблено в Україні

Які дані ведуться у підсистемі?

Усі матеріали щодо топографо-геодезичних робіт: заявки на видачу та приймання матеріалів, видані картографічні матеріали, перелік організацій і сертифікованих спеціалістів з ліцензією на виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт.

Хто користувачі?

Працівники органів місцевого самоврядування, а також сертифіковані спеціалісти-геодезисти, землевпорядники, інженери-проєктувальники.

Чим корисна підсистема?

Оперативна електронна комунікація між спеціалістами у сфері геодезії та управлінцями виконавчих відділів.
Оновлення топографічної основи населеного пункту за результатами топографо-геодезичних знімань.
Моніторинг топографо-геодезичної діяльності підрозділами містобудування в режимі реального часу.
Підвищення ефективності роботи відділів, завдяки оцифровуванню процесів на кожному з етапів.
Можливість узгодження заявки онлайн в особистому кабінеті ліцензованих організацій та фізичних осіб-підприємців.

Функціональні‌ ‌можливості

Електронний документообіг

Оновлення інформації на кожному етапі: заявка на видачу вихідних даних, видано вихідні дані, перевірено, скасовані заявки, внесені до топографічної основи, заявки на перевірці та заявки в резерві.

Пошук у сховищі

Пошук звернень за номером, відповідальною особою, організацією-надавачем документів, адресою і місцерозташуванням, а також за датою операцій зі зміни статусу заявок.

Інтерактивна карта

Прив’язка документації до об’єктів на карті з можливістю перегляду інформаційної картки (з даними про статус обробки, особу-перевірювача та її коментар, з адресою, контактами організації-відправника заявки, найменуванням робіт, датою приймання заявки та площею об'єкта).

Реєстр організацій і спеціалістів

База даних організацій та фізичних осіб-підприємців, що отримали ліцензійне право на проведення робіт з геодезії та землеустрою, а також скан-копій документів, що підтверджують це право.

Особистий кабінет

Персоналізований онлайн-кабінет для подачі звернення до органів місцевої влади на видачу та прийманні матеріалів на сайті геопорталу.

img

Повний спектр робіт відповідно до побажань Замовника — від налагодження програмного забезпечення та первинного наповнення баз геопросторових даних до передачі в експлуатацію з подальшою технічною підтримкою

Інвентаризація даних
Передпроектне обстеження та інвентаризація даних
Навчання персоналу
Навчання роботі з програмним забезпеченням в офісі Замовника або відділено за допомогою інтернет-технологій
Переведення даних з паперової в електрону форму
Обробка та приведення до формату каталогу паперових архівів адресної документації
Наповнення бази даних
Обробка існуючих даних та створення банку геопросторових даних
Встановлення програмного забезпечення на обладнанні Замовника
Інсталяція та налаштування серверного та клієнтського програмного забезпечення на апаратних засобах Замовника
Технічний супровід та підтримка
Консультативно-технічна підтримка користувачів за допомогою інтернет засобів
img

Сучасний інтерфейс та зручні функції — додаткова перевага кабінету геодезиста

Наскрізний пошук за різними типами даних реєстру

Геокодування та координатна прив’язка даних

Експорт даних реєстру у формати xls, csv та png

Використання системи фільтрів для зручного представлення даних з реєстрів

Розмежування доступу та функціональних прав користувачів

Реєстр дій користувачів

Інтеграція даних з інших публічних геопорталів та реєстрів

Посилання на нормативно-правові акти