Підсистема "Формування будівельних паспортів, містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок"
Автоматизує процеси реєстрації, обліку, зберігання та видачі будівельних паспортів, містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.
Які дані ведуться у підсистемі?
Хто користувачі?
Чим корисна підсистема?
Функціональні можливості
Ведення окремих реєстрів для будівельних паспортів та містобудівних умов
Підсистема складається з двох основних реєстрів, що були створені для реєстрації та обліку будівельних паспортів та містобудівних умов з можливістю доповнення, актуалізації та вилучення вже доданих до системи записів.
Ведення реєстрів земельних ділянок, вхідних заявок та вихідних документів
Кожен реєстр містить всю необхідну описову інформацію щодо вхідних заявок (для містобудівних умов, будівельних паспортів чи тимчасових споруд), вихідних документів чи земельних ділянок.
Географічне позиціювання документів у реєстрі та їх зображення на мапі
Завдяки вбудованому функціоналу кожен документ у підсистемі отримує географічну прив’язку та зображається на мапі населеного пункту у вигляді відповідної позначки.
Завантаження та зберігання цифрових копій документів та фотографій
Адміністратор підсистеми має змогу завантажувати в реєстри скан-копії документів, в тому числі свідоцтва про право власності на землю, ситуаційні та кадастрові плани, накази та інше, так само як й фотографічні зображення земельних ділянок.
Максимально зручний пошук документів та іншої інформації у реєстрах
Для здійснення пошуку в підсистемі передбачене поле "Пошук", а також можливість сортування записів у реєстрах за тими чи іншими ознаками та за допомогою інтегрованих фільтрів.
Автоматичне створення шаблонів дозвільних документів
Функціонал програмного засобу дозволяє в автоматичному режимі формувати вихідні документи з використанням даних, що були внесені до підсистеми.
Експорт з реєстрів у поширені формати зберігання статистичних даних
Експорт в популярні формати XLS, SCV чи PNG здійснюється шляхом натискання всього однієї клавіші; при цьому адміністратор самостійно обирає потрібні йому поля з реєстру.
Автоматичне формування статистики по БП та МУ
Користувач підсистеми отримує комплексні та інформативні статистичні дані (у вигляді таблиць, числових та графічних елементів) про обсяги зареєстрованих документів як в цілому, так й за певний період часу.