Підсистема "Ведення реєстру адрес, вулиць та інших пойменованих об’єктів"

Автоматизує процеси ведення бази даних адрес, вулиць, районів та населених пунктів, приміщень та інших поіменованих об’єктів, а також поштових відділень та поштових кодів.

main
ua

Зроблено в Україні

bottom
main
ua

Зроблено в Україні

bottom

Які дані ведуться у підсистемі?

Реєстри вулиць, адрес, похідних адрес, приміщень, інших поіменованих географічних об'єктів, поштових кодів, поштових відділень.

Хто користувачі?

Органи державної влади та місцевого самоврядування, комунальні служби, служби швидкої медичної допомоги, служби з надзвичайних ситуацій, обленерго та інші сервіси, для яких критично важливою є актуальність адресних даних.

Чим корисний адресний реєстр?

Єдина актуальна база адрес, затверджених на рівні законодавства.
Інформаційна картка з атрибутивними даними адресного реєстру
Уніфікація даних з інших реєстрів, завдяки прив’язці даних до адреси.
Однозначні зв’язки в інформаційних системах міста щодо адресної прив'язки об'єктів нерухомості.

Функціональні‌ ‌можливості

Актуалізація та доповнення наявних даних

Адміністратор підсистеми має змогу додавати нові записи, вилучати та редагувати вже внесенні дані, а також здійснювати швидке оновлення інформації в адресному реєстрі з використанням інтегрованих в систему інструментів.

Швидкий та зручний пошук інформації

Користувач може здійснювати пошук об’єктів за їх адресами (дійсними, зміненими, наданими), а також за документами, що є підтвердженням фактів надання чи зміни адреси.

Географічна прив’язка об’єктів

Об’єкти з адресного реєстру можуть отримати географічну прив’язку шляхом позначення на інтерактивній мапі за допомогою спеціалізованих інструментів або при здійсненні операції геокодування.

Інтерактивна мапа

Інтерактивна карта дозволяє отримувати уявлення про географічне розташування об’єктів, а також вибірково переглядати атрибутивні дані щодо кожного з них у вигляді інформаційної картки (з можливістю отримання метаданих відповідно до стандарту ISO 1913 9).

Збереження документів у цифровому вигляді

Адміністратор підсистеми має змогу додавати, зберігати, передивлятися та вивантажувати скан-копії документів, що стосуються об’єктів з адресного реєстру (у цифрових форматах JPG чи PDF).

Формування витягів з реєстрів

Вбудований функціонал дозволяє легко отримувати витяги з реєстрів, що входять до складу підсистеми.

Швидкий експорт даних

В будь-який момент користувач підсистеми може здійснити експорт даних з використанням зручних для нього типів вихідних файлів, наприклад, у форматах XLS, CSV чи PNG.

img

Супутні послуги

Повний спектр робіт відповідно до побажань Замовника — від налагодження програмного забезпечення та первинного наповнення баз геопросторових даних до передачі в експлуатацію з подальшою технічною підтримкою

Інвентаризація даних
Передпроєктне обстеження та інвентаризація даних
Переведення даних з паперової в електрону форму
Обробка та приведення до формату каталогу паперових архівів адресної документації
Обробка топографо-геодезичних і картографічних матеріалів
Обробка топографо-геодезичних і картографічних матеріалів (сканування, прив’язка, оцифрування)
Навчання персоналу
Навчання роботі з програмним забезпеченням в офісі Замовника або відділено за допомогою інтернет-технологій
Наповнення бази даних
Обробка існуючих даних та створення банку геопросторових даних
Встановлення програмного забезпечення
Інсталяція та налаштування серверного та клієнтського програмного забезпечення на апаратних засобах Замовника
Технічний супровід та підтримка
Консультативно-технічна підтримка користувачів за допомогою інтернет засобів
img

Інтерфейс підсистеми дозволяє з легкістю вести реєстри для адрес, населених пунктів, районів, вулиць, приміщень

Геокодування та координатна прив’язка даних

Експорт даних реєстру в форматах xls, csv та png

Додавання точкових та лінійних даних на картографічну основу

Наскрізний пошук за різними типами даних реєстру

Система фільтрів групування даних реєстрів за різними ознаками

Розмежування доступу та функціональних прав користувачів

Реєстр дій користувачів

Інтеграція даних з інших публічних геопорталів та реєстрів

Кольорова градація об’єктів реєстру відповідно до статусу

Довідка з методології

Підсистема призначена для автоматизації процесів ведення реєстру адрес, адресного плану міст, реєстру вулиць, реєстру об'єктів, що адресуються, реєстру документів, що підтверджують факт надання адреси, присвоєння та надання адреси об'єктів.

Підсистема забезпечує автоматизоване виконання таких функцій:

  • реєстрація вулиць (просторові та реєстраційні дані в рамках реєстру вулиць);
  • пошук вулиць, формування списку вулиць для затвердження в обласній раді (в рамках реєстру вулиць);
  • введення інформації про будівлі як об'єкти що адресуються (просторові реєстраційні дані в рамках реєстру адрес);
  • пошук будівель за адресою, пошук будівель за документом, що підтверджує факт надання адреси;
  • відображення списку об'єктів, що впорядковані за адресами для полегшення процесу надання адреси;
  • формування документів про присвоєння та підтвердження адреси;
  • збереження та відображення документів, що підтверджують факт надання адреси;
  • формування документів верифікації реєстру адрес;
  • збереження і відображення документів з результатами верифікації реєстру адрес, та документів, що підтверджують факт надання адреси.

У складі підсистеми ведуться наступні реєстри:

  • реєстр елементів вулично-дорожньої мережі, ландшафтно-рекреаційних об’єктів та інших планувальних елементів, найменування яких складають основу найменованих елементів адрес;
  • реєстр адрес РА_Об’єкт для реєстрації адрес первинних об’єктів нерухомості (земельних ділянок, окремих будинків та/або єдиних майнових комплексів);
  • реєстр адрес РА_Будівля для реєстрації похідних об’єктів адресації першого рівня як складових майнових комплексів (будівель, корпусів, павільйонів, споруд тощо);
  • реєстр адрес РА_Приміщення для реєстрації похідних об’єктів другого рівня (приміщень, квартир, офісів, кімнат тощо) як складових об’єктів, що реєструються в розділах РА_Об’єкт та РА_Будівля;
  • реєстр адміністративних районів;
  • реєстр поштових відділень;
  • реєстр житлово-експлуатаційних підприємств;
  • реєстр місцевих топонімів;
  • реєстр документів, про встановлення/зміну/ліквідацію адрес;
  • реєстр документів про найменування/перейменування/ реструктуризацію/ ліквідацію вулиць.

Положення про реєстр адрес і реєстр вулиць та інших пойменованих об’єктів, а також порядок їх ведення визначено в проєктах відповідних розпорядних документів, тексти яких приведено в Частині 2 пояснювальної записки.