+38 044 3605320
зворотній зв'язок
Укр

Ведення реєстру адрес, вулиць та інших пойменованих об’єктів

Підсистема призначена для автоматизації процесів ведення реєстру адрес, адресного плану міст, реєстру вулиць, реєстру об'єктів, що адресуються, реєстру документів, що підтверджують факт надання адреси, присвоєння та надання адреси об'єктів.

Підсистема забезпечує автоматизоване виконання таких функцій:

- реєстрація вулиць (просторові та реєстраційні дані в рамках реєстру вулиць);

- пошук вулиць, формування списку вулиць для затвердження в обласній раді (в рамках реєстру вулиць);

- введення інформації про будівлі як об'єкти що адресуються (просторові реєстраційні дані в рамках реєстру адрес);

- пошук будівель за адресою, пошук будівель за документом, що підтверджує факт надання адреси;

- відображення списку об'єктів, що впорядковані за адресами для полегшення процесу надання адреси;

- формування документів про присвоєння та підтвердження адреси;

- збереження та відображення документів, що підтверджують факт надання адреси;

- формування документів верифікації реєстру адрес;

- збереження і відображення документів з результатами верифікації реєстру адрес, та документів, що підтверджують факт надання адреси.

У складі підсистеми ведуться наступні реєстри:

- реєстр елементів вулично-дорожньої мережі, ландшафтно-рекреаційних об’єктів та інших планувальних елементів, найменування яких складають основу найменованих елементів адрес;

- реєстр адрес РА_Об’єкт для реєстрації адрес первинних об’єктів нерухомості (земельних ділянок, окремих будинків та/або єдиних майнових комплексів);

- реєстр адрес РА_Будівля для реєстрації похідних об’єктів адресації першого рівня як складових майнових комплексів (будівель, корпусів, павільйонів, споруд тощо);

- реєстр адрес РА_Приміщення для реєстрації похідних об’єктів другого рівня (приміщень, квартир, офісів, кімнат тощо) як складових об’єктів, що реєструються в розділах РА_Об’єкт та РА_Будівля;

- реєстр адміністративних районів;

- реєстр поштових відділень;

- реєстр житлово-експлуатаційних підприємств;

- реєстр місцевих топонімів;

- реєстр документів, про встановлення/зміну/ліквідацію адрес;

- реєстр документів про найменування/перейменування/ реструктуризацію/ ліквідацію вулиць.

Положення про реєстр адрес і реєстр вулиць та інших пойменованих об’єктів, а також порядок їх ведення визначено в проектах відповідних розпорядних документів, тексти яких приведено в Частині 2 пояснювальної записки.