Реєстрації та ведення містобудівних паспортів земельних ділянок
Підсистема призначена для автоматизації процесу підготовки та формування містобудівного паспорту земельної ділянки та містобудівних висновків про можливість будівництва /реконструкції на ділянці, в тому числі завдань на проектування.
Підсистема забезпечує автоматизацію таких функцій:
- облік реєстрової та геопросторової інформації про земельну ділянку в обсязі, необхідному для формування містобудівного паспорту земельної ділянки;
- автоматизоване формування текстової частини містобудівного паспорту земельної ділянки;
- реєстрація реквізитів містобудівного паспорту земельної ділянки;
- формування електронної форми документа містобудівний паспорт земельної ділянки;
- пошук та відображення інформації про реквізити містобудівного паспорту земельної ділянки;
- формування містобудівних висновків про можливість будівництва/ реконструкції капітальних об'єктів та індивідуальних житлових будинків на обраній ділянці території міст;
- формування умов та обмежень на проектування об'єктів будівництва/ реконструкції на основі даних щодо містобудівних змін;
- формування паспортів об'єктів будівництва/ реконструкції;
- створення та відображення електронних версій містобудівних паспортів об'єктів будівництва/ реконструкції.
Підсистема формує наступні документи:
- містобудівний паспорт земельної ділянки;
- містобудівний паспорт об'єкту будівництва/ реконструкції;
- витяг з містобудівного кадастру на об’єкти будівництва/ реконструкції капітальних об'єктів та індивідуальних житлових будинків на земельній ділянці;
- умови та обмеження на проектування об'єкта будівництва/ реконструкції.
Підсистема передбачає наявність єдиної уніфікованої форми кожного з перелічених документів. Різні специфічні текстові зміни в документ вносяться фахівцями засобами текстового редактора, наприклад MS Word.
Підсистема реєстрації та ведення містобудівних паспортів земельних ділянок та об’єктів будівництва забезпечує підтримку та використання таких реєстри:
- реєстр містобудівних змін;
- реєстр вхідних звернень;
- реєстр вихідних документів;
- реєстр суб'єктів (фізичних та юридичних осіб);
- реєстри технічних умов за різними видами інженерного забезпечення;
- реєстр будівель;
- реєстр земельних ділянок.